درخواست های ارتباط
جستجو
لیست دوستان من
صندوق پیام
همه را دیدم
  • در حال دریافت لیست پیام ها
صندوق پیام
رویدادها
همه را دیدم
  • در حال دریافت لیست رویدادها
همه رویدادهای من
تخفیف های وب سایت
همه تخفیف ها

برندینگ

نویسنده متن پست
پاسخ به این پست
author
mahdi_joy
1394/11/04 04:06:55
برند هر سازمان , تجارت و کسب و کاری بیانگر هویت آن مجموعه است و رابطه مستقیمی با اهداف آن سازمان در راستای معرفی , بازاریابی , ارتباط با مشتریان و در نهایت فروش محصول یا ارایه خدمات دارد . به همین علت انتخاب نام و نشان تجاری متناسب , هدفمندی پروسه معرفی برند و بازاریابی برنامه ریزی شده باید از درجه اهمیت بالایی بر خوردار باشد .
پروسه برندینگ نیازمند راهکارهای تفکر محور و تعریف شده ای است که تعاملی بهینه و مطلوب فی ما بین تمام فعالیت های مرتبط بـا مشتری را برای هر ســازمان ایجاد نمـاید در غیر این صــورت می تواند تاثیر منفی بر روی مخاطبین برند شما داشته باشد .

author
mahdi_joy
38 ماه قبل
با مطالعاتی که من در زمینه برندینگ داشتم اولین قدم در خدمات طراحی و برندینگ , طراحی و برندینگ با مطالعه بازار هدف و ایجاد شخصیت برای برند شما آغاز خواهد شد
یکی از مهمترین بخش ها در طراحی برندینگ ، مطالعه دقیق بازار و شناخت ابعاد وجودی سازمان شما در آن بازار خواهد بود ، بدین معنی که پاسخ هایی مناسب ، برای سوالات زیر یافت شوند :

مشتریان این بازار چه تفاوتی برای شما با دیگر رقبایتان قائل هستند ؟

محصولات و یا خدمات شما در چه زمان و یا مکان هایی با مشتریانتان ارتباط برقرار می نماید ؟

مواد و محتوای ایجاد و یا ساخت خدمات و محصولات شما چیست ؟

در 5 سال آینده برند خود و ابعاد سازمانی خود را چگونه تصور می نمایید ؟

پاسخ سوالات فوق و تجزیه و تحلیل آنها آغاز فرایند طراحی و برندینگ برای شما خواهد بود ، در این مرحله طرح ابتدایی شخصیت اصلی برند شما به تصویر خواهد آمد .



author
shahab_jafari
38 ماه قبل
با مطالعاتی که من در زمینه برندینگ داشتم اولین قدم در خدمات طراحی و برندینگ , طراحی و برندینگ با مطالعه بازار هدف و ایجاد شخصیت برای برند شما آغاز خواهد شد
یکی از مهمترین بخش ها در طراحی برندینگ ، مطالعه دقیق بازار و شناخت ابعاد وجودی سازمان شما در آن بازار خواهد بود ، بدین معنی که پاسخ هایی مناسب ، برای سوالات زیر یافت شوند :

مشتریان این بازار چه تفاوتی برای شما با دیگر رقبایتان قائل هستند ؟

محصولات و یا خدمات شما در چه زمان و یا مکان هایی با مشتریانتان ارتباط برقرار می نماید ؟

مواد و محتوای ایجاد و یا ساخت خدمات و محصولات شما چیست ؟

در 5 سال آینده برند خود و ابعاد سازمانی خود را چگونه تصور می نمایید ؟

پاسخ سوالات فوق و تجزیه و تحلیل آنها آغاز فرایند طراحی و برندینگ برای شما خواهد بود ، در این مرحله طرح ابتدایی شخصیت اصلی برند شما به تصویر خواهد آمد .

author
farhad_poti
فرهاد پاتی
38 ماه قبل
تشکر از دوستان بابت این بحث روز و زیبا .
به نظر من در مرحله دوم باید طراحی Object ها و هویت درون سازمانی شما صورت پذیرد یعنی :
طراحی لوگو و نشانه – ست اداری – کارت ویزیت – طراحی بسته بندی و ...
اولین قدم در در طراحی لوگو معمولاً اتود زدن های دستی بر روی کاغذ می باشد .
که شاید این طرح ها 10 ها بار تعویض شوند ، تا جوهره وجودی در طراحی برندینگ شما شکل پیدا کند ، در این مرحله می باشد ، که یک گرافیست با تجربه می تواند عرض اندام نماید .
طراحی هویت درون سازمانی :
هویت درون سازمانی شما باید مانند یک معمای ساده در لوگوی برند شما نمایان شود . آنگاه مخاطب شما فقط با کمی تامل کردن پی به طرز تفکر شما خواهد برد .
فقط و فقط 3 عنصر " شکل " ، " فونت " و " رنگ " هستند که هویت درون سازمانی شما را در طراحی لوگوی نشان خواهد داد .
author
aghasemi
38 ماه قبل
بنده به کار گرافیکی و طراحی خیلی علاقه مندم و مطلب در این مورد زیاد خوندم اما هیچ وقت مطلبی کامل و جامع در این رابطه پیدا نکردم ممنون میشم توی این تاپیک مراحل برندینگ و فعالیت هایی که می بایست هر طراح برندینگ انجام دهد بصورت کامل و جامع بیان شود .
author
rezarashidi
رضا رشیدی
38 ماه قبل
"مراحل پایانی که باید انجام شود
طراحی برندینگ و خلق تمامی Object ها است :
این مرحله به تعداد Object های برندینگ شما تکرار خواهد شد .
Object هایی مانند : "" طـراحی لوگو و نـشـانه "" , "" طراحی ست اداری "" , "" طراحی کارت ویزیت "" , "" طراحی بسته بندی "" , "" خدمات پس از فروش "" و "" نمونه کارها ""
همچنین طراحی و برندینگ با مطالعه بازار و به روز نگه داشتن برند شما ادامه خواهد یافت :
در نهایت به مهمترین قسمت فرآیند طراحی و برندینگ می رسیم , حال شما باید رفتار این نوزاد نوپا را با مشتریانتان خود رصد نمایید ، آیا این کودک توانایی ارتباط با مشتریانتان را دارد ؟ سعی نمایید در گذشت زمان آن نوزاد را تربیت نمایید تا بزرگ شود . این را بدانید که "" برند "" شما تا زمان حیات سازمان شما نیاز به تربیت و پشتیبانی دارد ."

author
farhad_poti
فرهاد پاتی
38 ماه قبل
"جناب قاسمی عزیز با سلام
شرح مختصری از خدمات طراحی و برندینگ :
شناسایی بازار مخاطبین برند به صورت کاربردی
معرفی صحیح و دقیق قابلیت های سازمان به مشتریان
طراحی و انتخاب نام و نشان تجاری متناسب با هویت برند
شناخت بازارهای هدف جانبی برند جهت تکمیل فرآیند بازاریابی
تجزیه و تحلیل میزان فروش احتمالی برند در بازه های زمانی مشخص
ارائه راهکارهای به روز و تبلیغات هدفمند در حوزه معرفی برند در بازار
تحلیل رقبای برند و ارائه راهکارهای مناسب جهت برتری نسبت به رقبا
تهیه و تنظیم گزارش های آماری جهت کارشناسی پیشروی فرایند برند سازی
انجام آزمایش های لازم جهت تمکیل و یا ویرایش سبد کالا یا خدمات سازمان"

author
amirhashemi164
37 ماه قبل
با سلام
بنظر می رسد که تمام مراحل کامل شرح داده شد اما فکر نمی کنم توی ایران شرکت و یا سازمانی به این صورت و با این ترتیب فعالیت کند و اکثریت شعار می دهند .
author
mehranvali
37 ماه قبل
جناب هاشمی ما چند وقت پیش برای شرکت خواهرم اینا دنبال طراحی لوگو و سربرگ و کارای طراحی بودیم که توی اینترنت با مجموعه ای آشنا شدیم که کار تخصصیشون برندینگ بود . خوبی که این شرکت داشت این بود که شما ایده رو بهشون می دادین و اونها توی چند طرح مختلف پیاده سازی می کردند و طرحی که به ایده شما نزدیک بود رو انتخاب می کردین . این لینکشونه : http://honeytech.ir/Branding


author
rezarashidi
رضا رشیدی
37 ماه قبل
با سلام خدمت تمام دوستان تاپیک خیلی عاااالی بود واقعا لذت بردم
author
peymanrahmani
37 ماه قبل
آقا مهران ممنون و متشکرم از راهنماییت
من به وب سایتشون سر زدم دقیقا نکاتی که دوستان اشاره کرند این شرکت هم انجام میده . من حتی باهاشون تماس هم گرفتم و باهاشون صحبت که کردم فهمیدم دانش این کار رو دارند .

برای ارسال پست ابتدا به سایت وارد شوید

مطالب مرتبط

در حال دریافت اطلاعات